On the road (route 66) - Reisverslag uit Joliet, Verenigde Staten van Yvonne Vossen - WaarBenJij.nu On the road (route 66) - Reisverslag uit Joliet, Verenigde Staten van Yvonne Vossen - WaarBenJij.nu

On the road (route 66)

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

19 Maart 2015 | Verenigde Staten, Joliet

Vandaag woensdag 18 maart, gereden van Middlebury IND. Naar Wilmington Ill. 240 km
We zijn op weg!! Met een hele grote camper. Nou ja, n 4 persoon, maar alles is "big" hier in Amerika.
Vanochtend om 7 uur opgehaald bij het hotel. 2 bussen reden met mensen naar de fabriek in Middlebury, waar de nieuwe campers klaarstonden.
Veel Nederlanders, maar ook Duitsers en Oostenrijkers. Road Bear is n Zwitserse firma, dus ze spraken ook Duits.. Er was n jong stel uit Oostenrijk met 2 hele kleine kindjes (3 maanden en 3 jaar) en zij gingen 6 weken met de camper rondtrekken!
Tegen 10 uur waren we bij de fabriek. Alle mensen moesten nog n contract krijgen en uitleg over de camper etc. Dus het was 2 uur toen we konden vertrekken.
Het rijden valt tegen (zegt Maarten, ik heb nog niet gereden). Echt wennen aan zon groot en breed gevaarte met flink uitstekende spiegels.
We hebben 200 km gereden naar de 1e camping die we hadden uitgezocht. Altijd aardige mensen helpen je meteen. Nog even boodschappen gaan doen. En meteen daarbij n stuk van de historic route 66 gereden. We zijn in Wilmington en daar staat de Gemini Giant aan de route 66 (wanstaltig). We hebben n foto van hem!
Deze camping (Fossil rock) ligt aan de i55 naar st. Louis. Dus we hopen morgen vroeg weer te kunnen vertrekken op tijd. Hebben nog last van de Nederlandse tijd dus zijn vroeg wakker!

PS. Alleen als ik wifi heb kan ik verslagen uploaden. Dus ik loop soms n dag achter.