Aangekomen in Chicago - Reisverslag uit Schiller Park, Verenigde Staten van Yvonne Vossen - WaarBenJij.nu Aangekomen in Chicago - Reisverslag uit Schiller Park, Verenigde Staten van Yvonne Vossen - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Chicago

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

17 Maart 2015 | Verenigde Staten, Schiller Park

Vanochtend vroeg om 3 uur opgehaald door de Duitse taxi. Punktlich ! Dus we waren om kwart over 4 al op de luchthaven in Düsseldorf . Alles goed gegaan. Eerst naar Londen gevlogen. Daar hadden we 2,5 uur tijd en dat was ruim voldoende om de vlucht naar Chicago te halen. Ook deze vlucht was fijn en duurde uiteindelijk maar 8,5 uur gevlogen toen we landden . Lekker gegeten en alle 2 ook nog wat geslapen. Bij de douane in Chicago had Maarten geluk en mocht meteen door. Ik moest door n extra controle heen en net toen ik aan de beurt was viel het computer systeem uit. Uiteindelijk, een half uur later, mocht ik dan ook de USA in. Met de shuttle naar het hotel. Het is hier nu half 5 middags maar voor ons is het al half 11 savonds!!!
Dalijk nog even wat eten en op tijd naar bed. Want morgenvroeg worden we om 6 uur opgehaald en naar de camper gebracht !

• 18 Maart 2015 - 07:06

Marcel En Nettie:

Hoi,

Veel plezier op jullie tocht over de historische weg, en Get your kicks on Route 66!

• 18 Maart 2015 - 08:01

Hanneke:

Heel veel plezier, ik kijk uit naar jullie verhalen! Maarten, houd je een beetje in met de camper?!

• 18 Maart 2015 - 09:28

Myrna:

Gelukkig dat jullie er zijn!! Dat is alvast een risico minder ;-)

En moeder, die storing had je toch zelf ook wel even kunnen oplossen?! ;-P

• 18 Maart 2015 - 09:36

Sonja:

Een hele fijne vakantie toegewenst! Groetjes van allemaal!

• 18 Maart 2015 - 12:55

LeniV:

Heerlijk hé, en nu maar fijn genieten!
    Groetjes, leen.