st. louis - Reisverslag uit Saint Louis, Verenigde Staten van Yvonne Vossen - WaarBenJij.nu st. louis - Reisverslag uit Saint Louis, Verenigde Staten van Yvonne Vossen - WaarBenJij.nu

st. louis

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

20 Maart 2015 | Verenigde Staten, Saint Louis

Donderdag 19 maart. Gereden 430 km
Vandaag gereden van Wilmington Illinois naar st. Louis.
Al vroeg weer vertrokken. We hadden op de camping in Wilmington nog geen water aansluiting in de camper. Het kon nl. Nog vriezen s nachts en dan kan dat niet. Dus ook geen douche, toilet gebruiken in de camper. Wel stroom. Was dus weer even echt kamperen als je over de camping naar het was gebouw moet lopen. Maarten had het ontbijt al klaar: zelfgemaakte oatmeal
(Zullen we nog vaak eten denk ik).
We reden door Illinois, wat n saai en vlak landschap is. Zoals de prairies uit de cowboyfilms. Dit moet toch de graanschuur van Amerika zijn.
Na zo'n 200 km gestopt, ook om te tanken en daar bij deSteak and Shake nog n vettig ontbijt gegeten. En eindelijk koffie!
Daarna was t nog zo'n 2,5 uur tot sta. Louis.We reden door de stad vlak langs the arch, een grote boog, die de gateway tot the west symboliseert.

We overwogen nog even om verder te rijden naar de volgende camping, maar die was nog 300 km verder
Niet gedaan maar gewoon om 2 uur al de KOA camping route 66 onder sta. Louis op gereden. Hier hebben we wel water en na weer een vriendelijke uitleg van de camping mensen weten we ook hoe dat werkt.
De camping is erg mooi gelegen in de natuur, die hier ook mooier en heuvelachtig is dan in Illinois. Nog wat gewandeld en pasta gemaakt. Ook fijn om het rustig aan te doen n dag. Dit is ook vakantie.
Morgen gaan we weer wat meer km maken, en hopen tot Tulsa oklahoma te komen. Het bevalt ons prima zo !

• 20 Maart 2015 - 02:34

Mark:

Goed om weer wat te lezen. Is hier nu 02.30 en ik heb nog last van de USA tijd want ben klaar wakker... Tulsa is the sooner state waar chandler heen moest voor werk :)
    De aardige mensen die wij ontmoet hebben waren ook allemaal Amerikanen..
    Geniet er nog van en houd rechts met de grote camper ;)

• 20 Maart 2015 - 13:15

LenieV:

Toch wel wat aanpassen vind ik, maar alles went wel en dan is het echt van vrijheid genieten.
    Lijkt mij ook niet makkelijk met zo'n grote Camper te rijden, doe maar rustig aan.
    Ik hoor wel weer wat.
    Groetjes,L.