bij de heetwater bronnen van Panculan tejuk - Reisverslag uit Kedungpring Satu, Indonesië van Yvonne Vossen - WaarBenJij.nu bij de heetwater bronnen van Panculan tejuk - Reisverslag uit Kedungpring Satu, Indonesië van Yvonne Vossen - WaarBenJij.nu

bij de heetwater bronnen van Panculan tejuk

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

12 April 2013 | Indonesië, Kedungpring Satu

Vanochtend om 8 uur vertrokken naar de heetwaterbronnen. Hoog in de bergen komt vanaf de rotsen heet water naar beneden! In een overweldigende natuur. Zo groen, zo hoog, zoveel verschillende soorten! Bij de bronnen hebben we ons omgekleed in zwemkleding. Daarna kwamen jongens ons vragen om massage met zwavelhoudende modder. Goed boor reuma, huidziekte en alle andere ziektes. Prachtig! We werden zo'n 20 minuten gemasseerd en zagen er niet meer uit. Daarna onder de heetwater watervallen. Je voelt je als herboren ! Ze waren weer gefascineerd door 'long John' ! Na n stevige klim terug door prachtige natuur nu op weg Naar Magelang.

• 12 April 2013 - 12:46

LenieV.:

Wat zou ik met mijn haren hebben moeten doen? John is wel flink onder de modder, zoals jullie allemaal natuurlijk!
    leuk om de foto's erbij te sturen, zo kunnen we goed zien wat jullie meemaken.
    tot de volgende keer maar weer.
    Lenie.