Baturaden - Reisverslag uit Wanasuka, Indonesië van Yvonne Vossen - WaarBenJij.nu Baturaden - Reisverslag uit Wanasuka, Indonesië van Yvonne Vossen - WaarBenJij.nu

Baturaden

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

11 April 2013 | Indonesië, Wanasuka

Na de treinreis reden we vanuit west Java naar midden Java. Onderweg een rubberplantage bezocht. Wanneer zie je dat nu eens? Was nog 4 uur rijden naar het bergdorpje Baturaden, dus veel in de auto gezeten. Onderweg viel t op dat midden Java minder druk was en het leek allemaal wat meer geordend en welvarender. Op t laatste stuk kregen we nog n lekke band. Chauffeur moest deze vervangen. Wij liepen langs de kant van de weg en hadden veel bekijks. Opeens stopte een busje, zo overvol, dat de mensen aan de deur hingen. Toch stopten ze nog voor ons en vroegen of we mee wilden, hebben we toch maar niet gedaan ... Nu in hotel op de berg Slemat. Nog wat drinken en dan naar bed.

• 11 April 2013 - 15:14

Maarten:

Mooi! Jullie tv staat standby (knopje brand). Moet ik deze van de stroom halen? gr

• 11 April 2013 - 19:39

Tessa:

super!! zo te horen hebben jullie het naar jullie zin!!
    stukje voor opa en oma: We hebben op school de bengbattle gespeelt(op maandag het is ee3n qiuz)!
    we hebben gewonnen!we hebben een djembe-workshop gewonnen!!!
    ik op woensdag ook iets met theezakjes gemaakt!!(als jullie terug zijn laat ik het zien)!!
    ik heb vandaag (donderdag)bij de tandarts moeten happen!!(inroze spul en in was) ik vond het eng maar het viel best mee!!genoeg gekletst!!
    ik wens jullie allemaal nog veel plezier!!
    groetjes Tessa