Bali - Reisverslag uit Banjar Padangtegal Kelod, Indonesië van Yvonne Vossen - WaarBenJij.nu Bali - Reisverslag uit Banjar Padangtegal Kelod, Indonesië van Yvonne Vossen - WaarBenJij.nu

Bali

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

24 April 2013 | Indonesië, Banjar Padangtegal Kelod

Vandaag n dagje Bali tour gehad. N jongen van het hotel bood ons n auto met chauffeur aan, 'much cheaper' dan als we t via het hotel boekten. En dat klopte. Bleek zijn broer te zijn die ons om 9 uur bij de hotel lobby kwam ophalen en ons de hele dag heeft rondgereden en Naar plaatsen gebracht , deels door ons zelf gekozen en deels door hem geadviseerd . Om 7 uur waren we terug bij t hotel. We hebben in de ochtend 3 tempels bezocht (Goa Gajah, Gunung Kawi en Tirta empul) , n koffieplantage, waar we lekkere soorten koffie hebben gedronken. Geluncht bij de vulkaan, met uitzicht op t meer. En in de middag rijstvelden en authentieke Balinese dorpjes. We hebben thee gedronken op n plekje, waarvan we alle 4 dachten, dat t paradijs er zo moet uitzien!
Voor diegenen die het boek hebben gelezen: eten, bidden , beminnen, of de film hebben gezien met Julia Roberts: ik ben op bezoek geweest bij de echte Ketut!!!! De oude man die de toekomst voorspelde. Zo leuk ! Hij ging zijn haren nog kammen en doek om t hoofd, voor de foto en ik moest naast hem komen zitten en heb nog even met hem gepraat ! Helaas wilden de andere 3 niet mee naar binnen en heb ik alleen met de iPhone n foto kunnen maken, die helaas wat donker is. Er hing nog n foto van hem met Julia Roberts. Onderweg wees de jongen ons nog de rijstvelden waar de film opgenomen was en waar de acteurs gelogeerd hadden. (Helaas: Javier Bardem was er niet meer)!!!
Al met al n prachtige dag. Nu nog even lekker wat drinken bij t hotel. Morgen afgesproken met de jongen dat we om 2 uur worden opgehaald en dan gaan we naar het strand Nusadia) en vervolgens n ander strand (romantic beach) waar we naar de zonsondergang gaan kijken. Daar dineren we ook en gaan Balinese dans bekijken. Toch mooi om zo onze vakantie af te gaan sluiten !!

• 24 April 2013 - 14:15

Myrna:

Stan vindt opa in een rokje maar niks ;-)

Op romantic beach vind je dan vast wel een Javier Bardem! Bali klinkt wel als een stuk Indonesie dat mij ook nog zou bevallen.

• 24 April 2013 - 15:13

Maarten:

Mooi! Ik ben zelf naar de zonsondergang gaan kijken bij Tanah Lot. Misschien een aanrader;)

• 24 April 2013 - 15:48

LenieV.:

Prachtig, is dit alles op Bali, maar helaas die film heb ik niet gezien dus ik ken Javier bardem niet, misschien wel jammer!
    Ik heb niet gehoord dat jullie ziek zijn geweest en dat is natuurlijk fantastisch!
    Nou morgen naar de romantic beach, en de zonsondergang, ook ben ik benieuwd wat de Ketut heeft voorspelt. Tot het volgende bericht!
    Gr.Lenie.