bij de Borobudur - Reisverslag uit Nglaran Dua, Indonesië van Yvonne Vossen - WaarBenJij.nu bij de Borobudur - Reisverslag uit Nglaran Dua, Indonesië van Yvonne Vossen - WaarBenJij.nu

bij de Borobudur

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

12 April 2013 | Indonesië, Nglaran Dua

Zijn aangekomen in een prachtig ressort aan de voet van de Borobudor. Morgenochtend om 4 (!)uur opstaan om de zonsopgang te zien op de B. Moet niet gekker worden!! Hoezo vakantie ?? Drinken nog iets en dan naar bed. Hebben trouwens alleen bier (soms zelfs dat niet) . Dus ik drink lekkere thee en allerlei soorten vrichtensappen! Lekker! Eten Veel nasi, mie goreng (en daten ze zelfs smorgens) een keer had nettie iets apart besteld: kippepootjes in sambal; het waren dus letterlijk de poten met 3 tenen, gebakken en in ketjap! Was toch iets te krokant... Niet opgegeten!

• 12 April 2013 - 16:41

Myrna:

Nou, slaap lekker dan! En ja, ik zou alleen bij de Mac gaan eten dan weet je tenminste wat je krijgt ;-)

Wij zijn alweer veilig terug in Utrecht. Ga zo eens jullie foto's bekijken, want dat lukte op Robbies telefoon niet.