we verlaten Java - Reisverslag uit Oroorodowo, Indonesië van Yvonne Vossen - WaarBenJij.nu we verlaten Java - Reisverslag uit Oroorodowo, Indonesië van Yvonne Vossen - WaarBenJij.nu

we verlaten Java

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

18 April 2013 | Indonesië, Oroorodowo

Na 12 dagen gan we vandaag vliegen van Surabaya naar Makassar. Het was fantastisch hier. We hebben zoveel gezien en gedaan en zoveel indrukken! Natuurlijk kun je niet alles zien, maar dat hadden we ook niet neer kunnen verwerken. Mooie landschappen, natuur, cultuur en vooral de mensen hebben geweldige indrukken achtergelaten! Nog even gezwommen vanochtend in ons prachtige hotel in Malang en we vertrekken zo naar Surabaya . Vanavond vliegen we en we komen laat in Makassar aan. Weet niet of ik direct internet heb, maar zal zo snel mogelijk weer proberen te schrijven. Voor de kids: ik sms jullie als we geland zijn!

• 18 April 2013 - 06:04

Mark:

Goede reis!

• 18 April 2013 - 14:19

LenieV:

Ik weet niet of jullie na de landing doorgaan naar toraja, maar dat denk ik niet.
    Laat me weten als jullie nog tijd hebben om naar het huis van Hein te gaan kijken!
    De Nederlandse naam was Bessi-weg nr.30, maar dat zal wel niemand daar meer weten.
    Nou maar hopen dat jullie Sulawesi ook zo mooi vinden als Hein dat doet!

Gr. Lenie