naar t paleis van de sultan - Reisverslag uit Pajeksan, Indonesië van Yvonne Vossen - WaarBenJij.nu naar t paleis van de sultan - Reisverslag uit Pajeksan, Indonesië van Yvonne Vossen - WaarBenJij.nu

naar t paleis van de sultan

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

14 April 2013 | Indonesië, Pajeksan

Het is zondag in Yogja! Na t ontbijt om 9 uur vertrokken naar t paleis van de sultan, met de fietstaxi! Leuke manier van vervoeren. Yogja is n leuke, mooie stad met in t midden het paleis van de sultan. Met gids door het paleis met 7 binnenplaatsen. Hij kon leuk vertellen, met altijd n Beetje Hollandse geschiedenis . Traditionele dans was er op de binnenplaats, met gamelans muziek. Daarna naar batik fabriekje, waar de traditionele batik werd gemaakt. John en Marcel hebben batik hemd gekocht. Daarna Nasr vogeltjesmarkt waar alle exotische vogels en andersoortige dieren te koop waren. Vervolgens gestopt bij koekjeswinkel waar we allerlei lekkere traditionele koekjes hebben gekocht, die we nu lekker opeten met n kopje thee op t terras van t hotel. John en ik gaan nog even de stad in(ligt om de hoek) en vanavond om 6 uur worden we opgehaald voor diner met traditionele dansvoorstelling!

• 14 April 2013 - 10:24

Myrna:

Stan vond het heel leuk om opa en oma te zien :-D

Hier net ontbijtje met een eitje gehad. Thomas zingt de hele tijd: ba-ba-pa-pa (Stan heeft een nieuwe dvd van Barbapapa en dat spreekt Thomas erg aan!)

• 14 April 2013 - 13:32

LenieV:

Wat is het erg warm, goed dat jullie even wat rust instellen.
    Jullie zien erg veel op een dag, maar als je het kunt verwerken is het heel mooi.
    Ik vraag me af hoe het op sulawesi zal zijn misschieniets minder warm door de wind.

Mooie foto's heb je gestuurd!

Groetjes,Lenie.