Bogor - Reisverslag uit Kampung Ayer Hitam, Maleisië van Yvonne Vossen - WaarBenJij.nu Bogor - Reisverslag uit Kampung Ayer Hitam, Maleisië van Yvonne Vossen - WaarBenJij.nu

Bogor

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

07 April 2013 | Maleisië, Kampung Ayer Hitam

Vanochtend om 10 uur lokale tijd (5uur s nachts in Nederland) in Jakarta aangekomen. Daar stonden onze gids en chauffeur al op ons te wachten. Ongelooflijk wat is het heet en vochtig hier. Je krijgt even geen adem meer als je buiten komt na alle airco lucht van het vliegtuig. De gids spreekt Nederlands en we hebben ons eigen privé busje. Weg gereden uit Jakarta maar gevraagd om nog even een beetje van de stad te laten zien. Zijn naar de haven gereden, waar de buginese schepen liggen en de oude koloniale huizen. Daarna doorgereden naar Bogor naar ons hotel. Prachtig groen hier.heerlijk zwembad, maar we waren uiteraard doodmoe. Eerst gaan rusten en daarna nog even gaan lopen en gaan drinken en eten in n leuk, koloniaals eet huis, met open terras. Het regende wel smidags, n stevige bui. Maar voor de rest heerlijk om weer NS zomerkleding aan te kunnen. Morgen blijven we in Bogor en gaan leuke dingen doen. Naar de markt, de botanische tuinen en koken met de loc als.

• 07 April 2013 - 16:10

Maarten :

Daar ben ik ook geweest in de haven! Ga ik nog vaak zeggen;) lekker gegeten??

• 07 April 2013 - 20:47

Myrna:

Heerlijk, die burgers bush hitte... ;-) Wij zaten de halve dag op het strand. Stan lijkt erg op zijn moeder... Maar tien graden hier, maar wel veel zon en voelt warmer aan.

• 08 April 2013 - 12:38

LenieV:

Al mooie dingen gezien en natuurlijk ook lekker gegeten, ik ben benieuwd wat jullie vandaag zullen doen!
    Groeten, Lenie