bij de locals in Bogor - Reisverslag uit Bogor, Indonesië van Yvonne Vossen - WaarBenJij.nu bij de locals in Bogor - Reisverslag uit Bogor, Indonesië van Yvonne Vossen - WaarBenJij.nu

bij de locals in Bogor

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

08 April 2013 | Indonesië, Bogor

Vanochtend na n heerlijk ontbijt werden we om half 9 opgehaald door onze chauffeur en gids. We reden naar een Lo al markt om boodschappen te doen. We troffen daar de vrouw van de gids en zij wees ons de weg. Ongelooflijk wat n kleuren, groenten, fruit, kruiden en ja, ook beesten. Levenden (kippen in n zak) en heel veel doden. Weet niet hoe Leen dit had gevonden. Daarna naar de Botanische tuinen geweest die prachtig zijn hier in Bogor. Erg heet en veel zon vanochtend, maar we klagen niet , hoor! Na de middag gaan wandelen in het dorp van de gids. Een wajang poppenmaker bezocht en n tahu fabriekje. Daarna aangekomen bij het huis van de gids, waar we thee kregen op de veranda. Daarna moesten we gaan koken. Zij had de groenten al gesneden. We maakten tahoe, ga do ga do, mihoen met kruiden en satesaus en sates! Heerlijk gegeten! We hadden wel de buur kinderen erbij op bezoek. Erg leuk dit! Nu even rusten en vanavond hier in de buurt nog wat drinken. Denk niet dat we nog veel hoeven te eten... Morgen verder naar Bandung.

• 08 April 2013 - 12:48

Maarten:

Wat leuk om te horen en zien. Constant dat gevoel van 'daar ben ik ook geweest!' Leuk dit nogmaals via jullie te beleven. Jullie genieten flink zo te horen!

• 08 April 2013 - 12:49

LenieV:

Van Hein moet ik zeggen dat hij het fijn vind dat jullie het zo goed hebben, nou maar lekker verder,
    Ik hoor wel weer van je.
    Lenie.

• 08 April 2013 - 18:44

Myrna:

Klinkt goed!

• 08 April 2013 - 19:54

Sonja:

Wat een indrukken al op zo;n korte tijd. Fijn om te kunnen lezen wat jullie zoal meemaken en bekijken.

• 08 April 2013 - 22:03

Mark:

Mooi om te al die indrukken te horen. Ik kan het alleen vergelijken met Thailand en daar al kon je zo genieten van die verschillen tussen eten, planten en bloemen, mensen, enz met wat wij gewend zijn hier in nederland..

Geniet lekker verder. Ik rij het hele land door deze week. Nog geen hightower incidenten tot nu toe ;) groeten

• 09 April 2013 - 17:33

Peter:

Fantastisch om dat te kunnen beleven. Doorgaan met genieten en heeft John al gevist?