op weg - Reisverslag uit Ash Grove, Verenigde Staten van Yvonne Vossen - WaarBenJij.nu op weg - Reisverslag uit Ash Grove, Verenigde Staten van Yvonne Vossen - WaarBenJij.nu

op weg

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

16 Juni 2016 | Verenigde Staten, Ash Grove

Vandaag 15 juni vertrokken naar Washington DC. Samen met Maarten en Net en Marcel. Op weg voor onze roadtrip voor de première van Ageless friends in Amerika!!!
Op tijd op Schiphol (9 uur) snel ingecheckt en met n uur vertraging om 1 uur vertrokken. Goede vlucht gehad! Erg warm in Washington (28 graden). Bij het autoverhuur bedrijf Peter en Ellen getroffen en onze auto voor de komende 3 weken opgehaald. M Dodge Van. We waren doodmoe maar zijn opgebleven en nog Italiaans gaan eten in de buurt van ons 1e hotel.
Redelijk gesloopt gaan slapen. Vooral omdat ik de dag ervoor het concert van Bruce Springsteen heb meegemaakt op t Malieveld in den haag . Geweldig, legendarisch, wat n man en n band !!! Ik hoor de liefdjes nog de hele dag in m'n hoofd!!!!
Het is nu 6 uur in de ochtend en we zijn klaarwakker.

• 16 Juni 2016 - 13:52

LenieV:

Fijn om van jullie te horen en dat alles goed gegaan is, nou maar verder met de reis.
    verder wacht ik op het volgende bericht.
    Groetjes,
    Leen.

• 16 Juni 2016 - 14:03

Mark:

Goed om te horen! Bedoelde je echt liefjes te schrijven over Bruce en de E-street Band? Dat gaat wel erg ver. Maar de liedjes waren geweldig ja :) Die zullen nog vaak in het hoofd klinken met deze nieuwe road trip door de States! Geniet ervan

• 16 Juni 2016 - 14:12

Sonja:

Fijn dat de reis goed is verlopen. Heel veel plezier!!

• 17 Juni 2016 - 23:13

Tiny:

Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad. En nu maar genieten van jullie reis en Maarten's successtory. Liefs, Tiny