Rustdag - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Yvonne Vossen - WaarBenJij.nu Rustdag - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Yvonne Vossen - WaarBenJij.nu

Rustdag

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

26 Maart 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Donderdag 26 maart Las Vegas.
Een rustdag. Niet verkeerd, bij een temperatuur van 30 graden.
Gisteravond nog met de shuttle naar de strip in Las Vegas geweest. Niet zo lang, want de laatste bus terug gaat om 10 over 9 en het is n half uurtje rijden.
Je weet niet wat je ziet....
Zoveel mensen, zoveel licht reclames, zoveel lawaai. En je loopt nog in een t shirt buiten. We gingen een Venetiaans paleis binnen met echte gondels eromheen. En binnen allemaal goktafels, zover als je kunt kijken. Er is ook een eiffeltoren. Het lijkt wel of het ene gebouw nog protseriger is dan het andere. Je houdt hiervan of je vindt het afschuwelijk nep. Ik neig naar dat laatste. Maar indrukwekkend is het wel. Aan de bar even een drankje gepakt en naar de mensen zitten kijken.
Vanochtend dus uit geslapen en daarna lekker rustig buiten ontbeten. De camping is wel een beetje een bejaardencamping. Volgens mij komen alle pensionados hier om vegas te bezoeken. Ze zitten voor hun gigantische campers en willen graag n praatje maken als je langsloopt.
Vanmiddag gaan we nog een keer naar las vegas en gaan daar ook wat eten.
Het is goed om even hier te stoppen, om alle indrukken te verwerken. Zien trouwens hier op het nieuws dat er in Oklahoma nu stormen en tornados zijn. Daar zijn we dan op tijd weg.!!!!
Komende week gaan we naar Californië en dat kunnen we ook rustig aan doen. We liggen goed op schema!! We genieten van het zomer weer want volgens mij is het nog niet mooi in Heerlen!!

• 27 Maart 2015 - 09:21

Peter Porters:

Hi reizigers,
    We volgen jullie al de hele week. Jullie reisverslag roept veel herinneringen op en doet me aan de reis met Eugenie. Zij had ook z’n angst op hoogtes maar liet zich niet kennen. De uitgestrektheid roept eveneens herinneringen op en nog steeds als ik naar Amerikaanse films kijk. Op mijn voorstel aan Ellen om deze route ook op de agenda te zetten geeft ze aan liever de Oostkust te ontdekken. Ze geeft aan dat ik deze al heb gereden maar van Boston naar Miami geeft ze de voorkeur, dus staat dit op de rol. Las Vegas vonden we ook indrukwekkend, zijn nog op de Tower geweest met de rollerskate op het hoogste punt maar het eten spotgoedkoop in de casino’s.

Prettige reis verder en kom gezond retour.

Ellen & Peter.