Rondom Bandung - Reisverslag uit Cemara, Indonesië van Yvonne Vossen - WaarBenJij.nu Rondom Bandung - Reisverslag uit Cemara, Indonesië van Yvonne Vossen - WaarBenJij.nu

Rondom Bandung

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

10 April 2013 | Indonesië, Cemara

Vandaag met chauffeur en gids in de omgeving van Bandung gebleven. Na ontbijt om 8 uur (!) vertrokken naar cawah putih (witkratermeer). Hoog in de bergen op 2000 meter een vulkaankrater met wit water van de zwavel. Onderweg ons weer verbaasd over de massa die op weg is. Honderden brommers langs auto s en daarnaast wonen en leven gewoon de mensen . Onderweg nog foto s gemaakt op de sawa, waar vrouwen (!!) gebukt werken tot hun knieën in t water om rijst te planten. Bij de vulkaankrater foto s gemaakt en t typische is dat de locale mensen met ons op de foto willen. Vooral met 'long John' . Op de terugweg in dorp gestopt en hebben n ijzersmid in werking gezien en wat er allemaal met bamboe kan gemaakt worden. De kinderen van t dorp vinden ons n bezienswaardigheid en inmiddels hebben we kleine dingetjes bij ons die we hen kunnen geven . Weer op n prachtige groene locatie gegeten ! Morgen de treinreis naar Baturaden, n bergdorpje . Vertrek om 7 (!) uur.

• 10 April 2013 - 13:27

LenieV:

Dat is vroeg om te vertrekken, maar dat kunnen jullie wel.
    Verder, ook nog groeten van Hein.
    Het regent hier maar de temperatuur gaat nu langzaam omhoog, 9 graden op dit moment.

Groetjes, Lenie.

• 10 April 2013 - 19:30

Mark:

Ik had vanmorgen nog foto's opgezocht ja van het meer bij die vulkaan. Leek me heel mooi! En ja, buiten de natuur enz vind ik ook altijd het dagelijks leven van de plaatselijke bewoners de moeite waard om me over te verbazen..

Bericht voor long John (broer van Little John neem ik aan) Dortmund door naar halve finales - ze stonden achter met 2-1 maar scoorde in de 91e en 93e minuut - hoezo Duits? Jürgen klopp door het dolle heen :) leuke beelden natuurlijk..

Geniet nog! Groeten mark

• 10 April 2013 - 20:23

Sonja:

Wat beleven jullie toch veel in korte tijd.
    Prachtige foto's trouwens. Ik kan me gewoon niet voorstellen, dat jullie dit nu zelf allemaal zien, het lijken net foto's uit reisboeken.
    Groetjes ook aan pap en mam,
    liefs Sonja