we zijn in Bali !!! - Reisverslag uit Banjar Padangtegal Kelod, Indonesië van Yvonne Vossen - WaarBenJij.nu we zijn in Bali !!! - Reisverslag uit Banjar Padangtegal Kelod, Indonesië van Yvonne Vossen - WaarBenJij.nu

we zijn in Bali !!!

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

23 April 2013 | Indonesië, Banjar Padangtegal Kelod

We zijn aangekomen op Bali! Gisteravond, nadat we om 7 uur s ochtends waren vertrokken uit t mooie Toraja. Onderweg nog mooie foto's gemaakt en weer gestopt in ParePare om te lunchen. Contactgegevens uitgewisseld met onze gids. Hij gaf aan dat we contact met hem konden opnemen en adviseerde mooie tochten, ook in t midden en centraal Sulawesi , of Borneo! Wie weet!
Op de luchthaven aangekomen hadden we nog 2 uur tijd voor onze vlucht, maar .. Ook deze vlucht had weer vertraging! Uiteindelijk n uur later gevlogen en in t donker in Bali aangekomen. Chauffeur stond klaar voor transfer Naar hotel in Ubud. 1e indruk van Bali was: dit is niet Indonesië . De schreeuwerige reclames langs de weg, de westerse merken,, maar na n tijdje werd t anders. Ons ressort is prachtig gelegen aan de rand van Ubud, bij monkey forest ( ja, de aapjes komen zelfs bij je ontbijt). Je hebt geen idee waar je bent, maar het is echt geweldig om te relaxen! Vandaag weinig doen. Zit nu bij t zwembad en gaan vanmiddag nog even Ubud in. Zijn nog aan bekijken, wat we willen gaan zien! Maar eerst even uitrusten!!!

• 23 April 2013 - 10:09

Maarten:

Geniet nog van jullie zonnige dagen daar!

• 23 April 2013 - 13:00

LenieV.:

Dat stukje Bali lijkt me wel mooi en vooral rustig,die schreeuwerige reclames vind ik ook niks aan.
    Rusten jullie maar goed uit, want het is nu weer gauw voorbij.
    Goed dat je met de gids nog contact behouden hebt, want wie weet?
    weer hele mooie foto's gestuurd!
    Gr.ook van hein,
    Lenie.