in Knoxville Tennesee - Reisverslag uit Black Oak, Verenigde Staten van Yvonne Vossen - WaarBenJij.nu in Knoxville Tennesee - Reisverslag uit Black Oak, Verenigde Staten van Yvonne Vossen - WaarBenJij.nu

in Knoxville Tennesee

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

22 Juni 2016 | Verenigde Staten, Black Oak

Het is moeilijk om goed internet te krijgen. De hotels hebben allemaal wifi maar zoooo traag. Een verslag schrijven en zeker foto's plaatsen duurt dan een eeuwigheid. Dus af en een beetje n samenvatting van de dagen.

Gisteren vertrokken uit Staunton. Een paar mijl daarvandaan zijn we op de blue ridge parkway gereden. De sky line drive . Goede 2 baans weg hoog door de bergen. Op dE hellingen zijn bossen met hoge bonen. Er zijn uitkijkpunten waar je schitterende uitzichten hebt over de berghellingen in de verte. Steeds in een blauwachtige schijn. Daarom ook blue mountains of smokey mountains. Het is n prachtige weg met leuke state Parks erin en .... Geen afgronden zodat ik er van heb kunnen genieten!! Geluncht in zo'n state park restaurant. Alleen ..... Het schiet natuurlijk niet op met rijden op deze wegen. Aan het eind van de dag pas zo'n 100 mijl afgelegd. Dus rond een uur of 4 van de parkway afgegaan (weer in de bewoonde wereld) en in een klein dorpje een prachtige lodge gevonden. Allemaal n eigen huisje. En op t grasveld een grote vuurkorf waar Peter s'avonds n fantastisch vuur in heeft gemaakt. En wij eromheen met n glaasje wijn !!

Vandaag wel km's gemaakt. Over de interstates naar Knoxville Tennesee. Daar kwamen we om 2 uur al aan. Hebben hier n Clarion hotel (die bevallen goed). Lekker vis gaan eten en daarna gezwommen en gelezen bij het zwembad . Vakantie noemen ze dat.
Morgen door naar Nashville waar we 2 nachten blijven.

• 23 Juni 2016 - 12:39

LenieV:

Heerlijk en gezellig, jullie maken er een mooie en leuke reis van!
    Tot het volgende nieuws.

Gr.L.