aangekomen in Morgantown - Reisverslag uit Morgantown, Verenigde Staten van Yvonne Vossen - WaarBenJij.nu aangekomen in Morgantown - Reisverslag uit Morgantown, Verenigde Staten van Yvonne Vossen - WaarBenJij.nu

aangekomen in Morgantown

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

18 Juni 2016 | Verenigde Staten, Morgantown

Het is zaterdag 18 juni 7 uur s morgens in ik schrijf dit verslag vanuit onze geweldige hotelkamer 6hoog met uitzicht aan 2 kanten over de heuvels van west virginia !!! Zo mooi.
Gisterochtend vanuit Washington vertrokken. Net, Marcel, Peter en in Ellen hebben daar donderdag de stad bekeken met de hop on hop of bus. Maarten en ik zijn naar het museum American history) geweest en daarna relaxed met lunch en in t park bij THE mall doorgebracht. Savonds samen gegeten in Georgetown, n leuk oud gedeelte van Washington . Alleen de metro rit terug had veel oponthoud en toen we uitstapten bij ons hotel onweer en regen (nadat het de hele dag 30 graden was geweest)

We hebben de scenic route gekozen naar W Virginia. Prachtige natuur en onderweg geluncht in n mooi plaatsje . Via Crellin (geboorteplaats van James) naar morgantown waar we tegen 4 uur aankwamen. Hmm werden wel door de politie aangehouden .....Maarten reed te hard door het dorp 37 mijl waar je maar 25 mocht !?!? Agent was friendly en gaf hem alleen n waarschuwing (Mark, dank je).
Om 6 uur kwam Tom Bloom naar ons hotel en heeft hij ons meegenomen door morgantown voor n bar hop avond. Lekkere hapjes gegeten en leuke plekjes en mensen ontmoet. Tom heeft ons het programma voor zaterdag en zondag verteld. Nou, ze gaan flink uitpakken met pers, tv radio en n rode loper naar het theater... Ben benieuwd dus vandaag.
Groetjes vanuit n warm Morgantown (30 graden)

• 18 Juni 2016 - 17:42

Mark:

Wereldwijd toont de politie toch veel symphatie moet ik zeggen.. Niet alleen in vijlen maar dus ook in west Virginia. 1 Duidelijke lijn voor de burger die veel waarschuwing nodig heeft...

Museum was wel aardig toch? Kermit nog gezien? :)

Geniet ervan. Zeker ook van de première!

• 22 Juni 2016 - 13:09

Hanneke:

Maarten toch, de snelheidsduivel!