Laatste dag :-) - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Yvonne Vossen - WaarBenJij.nu Laatste dag :-) - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Yvonne Vossen - WaarBenJij.nu

Laatste dag :-)

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

04 April 2015 | Verenigde Staten, San Francisco

De koffers staan gepakt. Het is hier nu zaterdagochtend half 11. We hebben 9 uur tijdsverschil... dus bij jullie is het al half 8 in de avond.
We laten de koffers hier bij het hotel in SF staan en gaan nog naar het park vandaag. Om kwart over 3 komt de shuttle bus ons hier ophalen om naar het vliegveld te brengen. We vliegen om 7 uur vanavond ( voor jullie dus 4 uur vannacht). En we vliegen met n A380 (moet ik van Maarten zeggen). Dat is n dubbeldeks vliegtuig van British airways. We zitten bovenin, achteraan en we zijn al in gecheckt.

San Francisco is de moeite waard. We hebben fisherman's warf bezocht (wel wat toeristisch). Hebben gereden met de cable Car, de steile hellingen op en af. De golden gate bridge bezocht bij zonsondergang. De mooie victoriaanse huizen bewonderd en gefotografeerd, met de trapjes ervoor. Gewoon gewandeld langs de baai. Verder: hadden we n buskaart voor 3 dagen, dus we hebben de stad doorkruist. Lekker gegeten en ... een leuke wij bar bezocht.

Wat hebben we n fantastische reis gehad!! Buiten onze verwachtingen! Maarten en ik vinden het leuk om onderweg te zijn en steeds nieuwe dingen te ontdekken. En dat is precies wat deze roadtrip ons bood. We hebben het erover wat we nu het meest bijzondere vonden. De diversiteit aan landschappen, las vegas of andere attracties, de mensen die we ontmoet hebben. Of het reizen met je hebben en houwen bij je en nog niet weten waar je de nacht gaat doorbrengen. Als je dit leuk vindt, is deze reis een aanrader en zeker ook het goed gelegen, rustige hotel hier in San Francisco.
Dank jullie voor de berichtjes. Jullie hebben hopelijk zo een beetje mee gereisd. Groetjes en tot ziens
Yvonne en maarten

• 04 April 2015 - 22:06

Myrna:

Jullie hebben een geweldige ervaring erbij!
    (Maar ben blij als we jullie morgen weer zien...!) x

• 06 April 2015 - 20:51

Hanneke:

Het klonk allemaal fantastisch en wat fijn dat jullie zo genoten hebben!
    Hopelijk hebben jullie een goede reis (gehad), Maarten, we bellen morgen (mits je weer fris en fruitig (zoals altijd!) aanspreekbaar bent!)

Dikke kus en op naar het fotoboek!