van Chicago naar San Francisco - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Yvonne Vossen - WaarBenJij.nu van Chicago naar San Francisco - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Yvonne Vossen - WaarBenJij.nu

van Chicago naar San Francisco

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

16 Maart 2015 | Nederland, Heerlen

Vanaf 17 maart 2015 gaan Maarten en ik met een (splinternieuwe) camper vanuit Chicago naar San Francisco rijden. We hebben daarbij de zuidelijke route gekozen, waardoor we een groot deel van de bekende route 66 zullen rijden.
We zijn klaar en de koffers zijn gepakt! Uiteindelijk ook alle reispapieren in orde. Vannacht om 3 uur vertrekken we naar de luchthaven van Dusseldorf. Van daaruit naar Londen. Vanuit Londen om 9.55 (plaatselijke tijd) vliegen we naar Chicago.
Na een overnachting in Chicago kunnen we woensdag 18 maart de camper ophalen. We worden opgehaald bij het hotel en van daaruit naar de fabriek gebracht, waar we dus een spiksplinternieuwe camper krijgen.
We hebben de route uitgestippeld. We hebben er zin in.
Laten we hopen dat de 1e dagen goed gaan en dat we vanaf donderdag volop onderweg zijn.....
Ik probeer een reisverslag bij te houden en het is leuk dat jullie dit met ons gaan volgen. Ik heb dan wel wifi nodig dus hoop dat ik dat onderweg voldoende kan krijgen. Tot gauw vanuit USA!!!

• 17 Maart 2015 - 12:26

LenieV:

Yvonne en Maarten.

Een goede reis en veel plezier!

Groetjes,
    Leen.

• 17 Maart 2015 - 16:30

Mark :

Een goede reis gewenst nog vanuit Miami, florida :)

Kijk uit voor beren op de weg ;)