de laatste vakantiedag! - Reisverslag uit Banjar Padangtegal Kelod, Indonesië van Yvonne Vossen - WaarBenJij.nu de laatste vakantiedag! - Reisverslag uit Banjar Padangtegal Kelod, Indonesië van Yvonne Vossen - WaarBenJij.nu

de laatste vakantiedag!

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

26 April 2013 | Indonesië, Banjar Padangtegal Kelod

Na 3 weken vakantie is dit de laatste dag. We hebben zoveel geZien, zoveel indrukken ! Het was geweldig! Mooie natuur, de cultuur, vaak al zo oud en nog steeds traditie, de mooie ( en soms minder mooie) hotels en ressorts, en vooral de mensen, nieuwsgierig , vriendelijk, behulpzaam. We zijn geen dag ziek geweest ! Je moet wel even wennen aan de temperatuur en vooral de hoge luchtvochtigheid.
We vonden Java indrukwekkend , Sulawesi misschien wel het mooist, authentiek en niet verspild nog door toerisme. Bali is voor de liefhebbers van enerzijds cultuur en vooral veel toerisme en iets teveel commercie.
Gisteren nog met Mado onze chauffeur naar het strand geweest van Nusa dua. Mooi, met veel grote en luxe ressorts. Alles wat je maar bij n zon, zee , strand vakantie kunt bedenken. Daarna de zonsondergang bij Jimbaran. Dat strand was mooier, met vissersbootjes en veel visrestaurantjes. Daar hebben we nog op t strand s avonds vis gegeten ( echt op t strand, met tafeltjes in t zand) t was zeker nog 28 graden daar. Overdag toch gauw 34 graden hier, dus dat zal wel tegenvallen thuis!! Erg druk verkeer in t zuiden van Bali. Ongelooflijk veel motorfietsen en die glippen overal doorheen!
We vertrekken vandaag om 15 uur naar de luchthaven en vliegen om 19.20 uur Nasr Kuala Lumpur . Als t kan bericht ik nog even. Anders moeten wij zaterdagochtend om 7 uur aankomen op Schiphol , Nederlandse tijd!
Vandaag vertrekken we om 15. Uur

• 26 April 2013 - 09:55

Maarten:

Goede terugreis!

• 26 April 2013 - 10:43

Myrna:

En het mooiste van de reis zien jullie morgen weer :-D

Mooie reis hebben jullie gemaakt. Goede vlucht en ik zal de koffie morgenvroeg klaarzetten! X

• 26 April 2013 - 10:49

LenieV.:

Een goede terugreis en tot ziens!!
    Gr.Lenie.

• 29 April 2013 - 00:43

Peter:

Ik heb begrepen veilig thuis met een 36 voets container (figuurlijk) vol met prachtige herinneringen. Fijn voor jullie en we praten straks wel bij over jullie fantastische reis. Groetjes, Peter en Ellen.