naar Malang - Reisverslag uit Oroorodowo, Indonesië van Yvonne Vossen - WaarBenJij.nu naar Malang - Reisverslag uit Oroorodowo, Indonesië van Yvonne Vossen - WaarBenJij.nu

naar Malang

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

16 April 2013 | Indonesië, Oroorodowo

Weer verder op weg naar onze laatste halte op Java: Malang. We vonden t niet erg om bij het hotel te vertrekken. Dit was echt n slecht hotel. Slecht onderhou kamers, koud water en we hebben vanochtend n foto gemaakt van de kakkerlak (weliswaar dood) op onze kamer, die zo groot was als n vinger! Tja, dat heb je ook. Maar wel weer schitterend gelegen in bergen. Het 1e uur rijden moesten we nog hoger door de bergen tot 2400m. Schitterende uitzichten en hier minder sawa's maar veel groenteteelt op zeer stijle hellingen. Hier ook de grens gepasseerd en we zijn dus nu op oost Java. Mooie route en onderweg nog n aantal keren gestopt. O.a. Waren ze dakpannen aan maken, of van de wortels van de teakboom meubelen en kleine visjes gegeten bij n meer. Onderweg opeens n flinke regenbui, waardoor de straten helemaal blank kwamen te staan en t water de huisjes binnenliep. Het laatste stuk weer door de bergen en nadat we t mooie bergdorpje Batu hebben gepasseerd zijn we in Malang aangekomen . In n schitterend hotel ...met piano (ja Maarten, hier moet jij vast en zeker opgetreden zijn), dit maakt heel veel goed van t vorige hotel! Nog even wat drinken en op tijd Naar bed. Korte nacht tot 2 uur. Ps. Jullie gaan dan pas naar bed, als wij alweer opstaan en op weg gaan naar de Bromo. We blijven 2 nachten in dit hotel dus hoop morgen ook hier nog even te kunnen relaxen!!!!!

• 16 April 2013 - 14:18

Myrna:

Lem vertelde ook wel eens over hotels waar de ratten in rondrenden 's nachts, dus dan valt een dode kakkerlak nog mee ;-) Maar blij dat jullie daar dan weer weg zijn!

• 16 April 2013 - 15:31

LenieV:

Als ik het goed heb was dat hotel komajaya, dat had ik al bij de beoordelingen gelezen.
    Nou hebben jullie wel een goed hotel, denk ik.
    Morgen een wandeling met de KBO, zal wel later naar je bericht kijken.
    Nog dank voor de mooie kaart! Misschien kunnen we nog wel eens naar Makassar.
    Gr. lenie.

• 16 April 2013 - 20:17

Tessa:

super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ik wil de volgende keer mee!!!
    groetjes