op de borobudor - Reisverslag uit Nglaran Dua, Indonesië van Yvonne Vossen - WaarBenJij.nu op de borobudor - Reisverslag uit Nglaran Dua, Indonesië van Yvonne Vossen - WaarBenJij.nu

op de borobudor

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

13 April 2013 | Indonesië, Nglaran Dua

Om half 4 liep de wekker af en om 4 uur zaten we in het donker slaperig bij de receptie! Bleek dat je pas vanaf half 5 op de Borobudor kon voor de zonsopgang want de zon kwam op achter de vulkaan. Om half 5 met zaklampjes en sarong om de Borobudor beklommen! Indrukwekkend , maar wel kleiner dan ik gedacht had! Op de bovenste galerij gezeten en van daaruit de zon zien opkomen! Prachtig landschap met meerdere, nog actieve vulkanen, waaronder de merapi. Rondgelopen op de verschillende galerijen en stupa's. Het was de moeite waard, om daarvoor zo vroeg op te staan . Teruggelopen naar het hotel, wat dus echt aan de voet van de Borobudor ligt en toen een heerlijk ontbijt gegeten ( om 7 uur smorgens hè!). Het is een fantastisch hotel en ik zit nu buiten op mjjn terrasje dit berichtje te typen! Om 10 uur worden we opgehaald en naar t huis van de burgemeester gebracht! Van daaruit gaan we een 2 uur durende tour maken in n ., bintjak ??

• 13 April 2013 - 09:21

Myrna:

Volgens mij kun je in dat hotel wel fijn tot rust komen!

En nu moet ik even een PEUTER van de tafel afplukken... (nu hij eenmaal eindelijk kan klimmen, zit hij continu op de tafel...)

• 13 April 2013 - 12:45

LenieV:

Wat een drukte, maar wel de moeite waard,ook al zullen jullie wel moe zijn.
    Ik vind het niet leuk dat er bijna geen bier is, ook al vind jij vruchtensap wel lekker!
    Wel zou ik graag willen weten of de warmte wel meevalt? Ik hoor je er niet over, dan zal het wel gaan.

Tot het volgende bericht weer.
    Lenie.